Rămas șomer după ce premierul Ilie Bolojan – alias „Ilie Sărăcie” – i-a tăiat indemnizația de la ATOP, Ciprian Sterpu are acum suficient timp liber să scrie delirant prin fițuica Săceleanul.ro.
În scandalul microbuzelor electrice la suprapreț, Ciprian Sterpu încearcă astăzi să paseze responsabilitatea către PSD. E o tactică veche: când borcanul de miere e gol, strigi că vecinul l-a spart, deși tu ai fost prins cu mână-n el până la cot.
Numai că, în cazul de față, lucrurile sunt mult mai simple: documentele care stau la baza achiziției de microbuze – specificațiile tehnice și algoritmul de calcul al punctajului ofertelor – poartă chiar semnătura lui Ciprian Sterpu.
Cu alte cuvinte, Sterpu nu doar a validat achiziția printr-o semnătură formală, ci a contribuit direct la felul în care au fost croite criteriile. Adică exact acele criterii care au împins Brașovul și România în brațele firmei prahovene Aveuro International SRL, abonată la contracte cu dedicație.
Sterpu poate să strige cât vrea „PSD”, dar documentele oficiale îl contrazic. Ele arată negru pe alb cine a pus semnătura și cine a impus condițiile tehnice. Și aceste documente spun clar: la Brașov, Ciprian Sterpu este arhitectul microbuzelor la suprapreț.
Ciprian Sterpu a încercat și drumul către Primăria Săcele. Noroc cu săcelenii că l-au citit la timp și nu i-au dat pe mână bugetul orașului. Dacă ar fi ajuns primar, probabil astăzi am fi avut bănci în parc la preț de catedrale și trotuare la preț de autostrăzi. Bine că Săcelele a fost ferit de un asemenea „vizionar al supraprețului”.