Anunțat și promovat intens de către conducerea Consiliului Judeațean Brașov ca fiind cel mai important obiectiv de investiții realizat după 1990, aeroportul Brașov se pare că va deveni o clădire părăsită.
După plecarea celor de la Dan Air, Aeroportul Brașov a rămas doar cu 5 curse pe săptămână , spre doar 2 destinații din Europa. În acest context, Aeroportul Brașov va fi doar o gaură neagră la bugetul Consiliului Județean, gaură care va trebui acoperită pentru că angajații numeroși de la aeroport trebuie să își încaseze salariile indiferent de numărul de zboruri.
Suntem curioși dacă Consiliul Județean Brașov va avea capacitatea de a acoperi pierderile generate de aeroport, sau cât de curând se vor trage obloane peste aeroport. Să nu uităm că Consiliul Județean Brașov nu a avut capacitatea financiară de a asigura transportul către școala specială Brădet.
Pe lângă faptul că situația este foarte nasoală, în ultima săptămână am asistat la un scandal între Consiliul Județean Brașov și conducerea aeroportului, scandal care probabil va continua și în această săptămână.
În loc să îi preocupe o strategie pentru dezvoltarea aeroportului, prima lor grijă a fost să-și pună o plăcuță în incinta aeroportul, plăcuță pe care “ctitorii” aeroportului și-au trecut numele, printre care și Adrian Veștea. De parcă au făcut din banii lor acest aeroport…