Transport metropolitan . În planurile CUI ? nu intră deocamdată Săcelele ?

316

Trezindu-se din reveria Sărbătorii Naționale a României , după ce s-a curățat pe urechi de albastrul căștilor antifonice , folosite ca luptă proletară împotriva oricui nu este de acord cu ei/el , brașoveanul !! consilier local PNL de Săcele  Sterpu , mai scoate din puțul gândirii un subiect fierbinte ( ? ) , Transportul Metropolitan Brașov , via Săcele .

Ne înștiințează că RAT Brașov se extinde în 2-3 localități învecinate cu mun. Brașov , dar DOAR DUPĂ aprobările de rigoare emise de Consiliile Locale aferente. Nu ne spune că aceste localități nu au avut niciodată un transport public de călători nici că acest lucru trebuia să se întâmple mai de mult timp :  https://brasovmetropolitan.ro/2018/07/de-la-1-iulie-2019-ratbv-va-asigura-transportul-public-in-17-localitati-din-zona-metropolitana-a-brasovului/

Oare DE CE ?  – comandă de la PARTID ?

Avem un semn de întrebare în ceea ce privește obiectivismul dlui. Sterpu pe acest subiect ( nu că ar fi în altele ) , pentru că , ce să vezi , Agenția de Transport Metropolitan este condusă DOAR de membrii marcanți PNL Brașov . Cum ar spune Caragiale – curat-murdar nene Iancule !

 Pentru informarea corectă a cetățenilor , lucru pe care micul-mitic consilier PNL Sterpu îl ocolește cu bună-știință , vom face câteva considerații asupra acestui subiect.

Într-adevăr , până în 2017 , Agenția de Transport Metropolitan Brașov NU A ADUS NIMIC bun pentru săceleni, “ bucurându-se ” doar de cotizațiile încasate .

La Săcele prețul unei călătorii este 2,00 lei iar abonamentul de 72,00 lei. Dl. Consilier Sterpu ar fi putut să îngroașe și prețurile practicate de RAT Brașov în localitățile unde deja operează sau va opera ?? din Ianuarie . Spre exemplu la Codlea , geografic amplasată similar cu Săcelele , prețul unei călătorii este de 3,50 lei iar abonamentul de 119,00 lei .

Adică cu 65% MAI SCUMP !! .

I-ați întrebat pe săceleni , în vreun sondaj , dacă ar fi de acord să plătească pentru transportul în comun cu 70% MAI MULT ?

Le-ați pus la dispoziție toate informațiile ?

Le-ați spus că RAT Brașov a întârziat operarea în anumite localități din LIPSĂ de personal și autobuze ?

Le-ați spus că RAT-ul nu dorește operarea cu autobuze noi decât în Brașov ?

Le-ați spus că rata de defectare a autobuzelor noi este de peste 20% și că nu au personal calificat să le repare ?

Le-ați spus de problemele apărute pe rutele noi operate de RAT Brașov ?  (exemplu : https://codlea-info.ro/bodenii-si-au-tras-transport-metropolitan-acum-fac-40-de-minute-in-loc-de-15-pana-la-brasov-gara/)

Le-ați spus că mulți cetățeni din aria de operare RAT preferă alt operator județean din cauza tarifelor practicate de RAT ( evident mai mari ! ) ?

Le-ați spus că UAT-urile beneficiare de transport metropolitan au probleme în a acoperi costurile apărute ca urmare operării transportului public de către RAT ?

Le-ați spus că RAT Brașov nu agreează cursele de noapte ?

Le-ați spus că prin proiectul programului de transport metropolitan spre Săcele frecvența ar fi la 30 minute ?

După ce le veți spune acestea puteți face un sondaj pertinent !

Conducerea municipalității din Săcele și-a pus aceste întrebări . Preferă să cântărească de două ori înainte de a lua o decizie . Mai ales că există un precedent negativ , atunci când administrația PNL-istă de la acea vreme a semnat înstrăinarea distribuției de apă potabilă !

Administrațiile anterioare PNL i-au ținut departe pe săceleni de un transport normal și corect !

Timp de peste 12 ani NU au achiziționat nici un mijloc de transport , fie el și second hand !

Actuala administrație PSD din Săcele este  preocupată de situația săcelenilor !

Numai în ultimii 3 ani au fost achiziționate un număr de 14 autobuze dintre care 10 articulate, dintr-un necesar de 20 autobuze !

Chiar dacă acestea sunt second-hand , au un număr redus de km parcurși, la data achiziționării aveau efectuată revizia capitală și au îndeplinit toate criteriile de clasificare solicitate de Autoritatea Rutieră Română .

Actuala administrație își dorește un transport in comun de bună calitate! Dar și cu respectarea unor cerințe minimale !

Este vorba despre menținerea facilităților actuale pentru diverse categorii de cetățeni, de menținerea și chiar îmbunătățirea frecvenței autobuzelor pe ruta Săcele-Brașov , de menținerea mașinilor de noapte , de continua îmbunătățire a parcului auto !

Tocmai de aceea s-a luat decizia transformării S.C. Servicii Săcelene în operator regional de transport public de persoane în cadrul Agenției Metropolitane de Transport Brașov , prin asocierea cu UAT Tărlungeni și Vama Buzăului .

Pentru că actuala administrație își dorește să conducă destinele Săcelelui în sprijinul și pentru săceleni și nu pentru interese personale sau partinice !

Comments